Alla inlägg den 13 april 2009

Av Helena - 13 april 2009 11:50

Ja, jag har gjort det igen.

Idag har jag varit och lämnat bilen hos en privat bilmekaniker ;)

Det kan inte bli billigt med all OB-tid det innebär en Annandagpåsk och allt.

I alla fall så beslöt jag mig för att jogga hem.

Ja-a jag behöver allt sånt där…..20 meter in på spåret så drabbades jag av nåt fruktansvärt..ASTMA…jag som aldriiig har haft astma förut blev förståss jätterädd så jag lugnade tempot med en rask promenad så att jag inte skulle ”tappa flåset”, då jag insåg att det här flåset tar en vecka att bli av med.

Jag fortsatte jogga och då började nåt obehagligt hoppa upp och ner i halsen ja-a jag blev helt illamående och var tvungen att lugna tempot med en rask promenad.

Så där höll det på tills jag var nästan hemma och då höll benhinnorna i höger benet på att knäcka mig helt…j-vlar vad ont det gjorde.

Så jag fick gå sista biten för att lugna tempot :). Nu är jag hemma och solen skiner som aldrig förr och jag sitter på altanen i solskenet och försöker tappa flåset.

Skidåkning blir det inte idag heller för ungarna har ratat det så det blir att sola lite och det är ju inte dumt, inte alls särskilt dumt.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards