Alla inlägg den 29 april 2009

Av Helena - 29 april 2009 21:27

Man kan ju inte bara ha ETT kalas när man fyller år man måste ha MÅNGA helst varje dag...Ett kalas har man den dagen man fyller, för släkt och mammas och pappas vänner. Och sen har man ett kalas där man bjuder kompisar och klasskamrater och ett sånt kalas har Agnes haft ikväll maskeradkalas  och den här gången hade vi det tillsammans med en klasskamrat som fyller två dagar före Agnes och vi var i matsalen och i gympahallen på skolan i två timmar och de lekte, hängde i rep, lyssnade på musik, sjöng och fikade och fick en massa super fina paket.

Agnes har en bästa kompis och de har som ett "äktenskap" dessa två fröknar vilket är både bra och dåligt. Fast mest bra förståss det kommer att längtas en hel del när vi flyttar sen....

Ciao!

Av Helena - 29 april 2009 10:23

Jag har verkligen gjort det.

Jag har väntat en hel månad på att få se Filip och klasskamrater uppträda med gitarr på "storsjung" på skolan och vad gör jag då....Jag åker dit med en urladdad kamera och det är så hemskt.

Som jag hade kunnat förbereda detta men ne-ej..jag börjar verkligen ledsna på mig själv nu.

Filip tyckte inte att det gjorde något men ändå....F-låt! Annika, Fredrik och alla som hade velat se.

Det var en varierande skala av uppträdande inte allt helt bra...jag har upptäckt nu att jag kan bli illamående av falsksång när det pågår alldeles för länge..det låter som ett LJUG! Men det är sant jag satt verkligen och tänkte `tar inte detta slut så går jag ut och spyr´...jag kunde inte andas ordentligt förrän det var över nämligen kanske var det det som fick mig att bli illamående. Det är ju inte de stackars flickornas fel och de vågade och de var självsäkra men det hjälper ju inte att de verkligen inte kan sjunga... så nu får man ju hoppas att deras musiklärare tipsar de om hur de kan gå vidare för att utvecklas så att de inte söker till IDOL- innan de lärt sig ett och annat och en del ska ju inte lägga ner så mycket tid på sådant som inte kommer att bli nåt man måste ju ledsaga men göra det bra.....? Tur att inte jag blev lärare!!!! Jag hade haft svårt att undvika sanningen.

Ciao!

Av Helena - 29 april 2009 08:33

Dt r svrt tt frst mn d sm hr rknt t dtt kn vl skck br dtt nmn i kmmntrs rtn.

Dt sk bl ntrssnt tt s hr mng sm kmmr p dt.

C!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards