Alla inlägg under juni 2009

Av Helena - 29 juni 2009 10:02

Vi har fått en NY gammal flicka i vårat hus.

Av Helena - 27 juni 2009 09:21

Ja, så kan man också se det.

Den här gången ska jag inte låta all tid gå åt till stickning men jag har en plan......

Av Helena - 25 juni 2009 10:11

 

 GRATTIS ! William som fyller jämna 10 år idag.

Hip hip HURRA!!!

Hur många jämna födelsedagar hinner man med i livet ???

Idag är en av dem och idag ska det firas (så gott det går i allt stök)

Av Helena - 24 juni 2009 18:25

 

Våra dagar är fyllda med en massa som de aldrig varit förut.

På somrarna kunde ju vi ta det lugnt inte städa, ligga i solen fundera över vad vi ska äta..ligga i solen fundera över livet, inte städa..ni vet.

Men Gud!! Hur snabbt kan livet förändras egentligen???

Allt går i hundranitti tusen saker som ska fixas samtidigt, vi är ganska väl synkade inte mycket gräl - inget alls egentligen.

Vi gnetar gnetar gnetar mot samma mål.

Oändliga är turerna till soptippen, hur kan man bara leva med så-å-å mycket skrot !!! Alla borde stiga in i ett rum och tänka.

- Nu ska jag flytta, vad ska vara kvar och vad vill jag spara till sen ?

För att det där med sen är ett måste man kan inte slänga allt på en gång men man kan lasta det snyggt och prydligt i märkta kartonger till vinden och kasta det sen. För det är så jag har gjort jag har börjat kasta alla mina "sen" lådor och så har jag gått vidare till varje rum med frågan vad ska med och vad ska sparas till sen.

Vi får ju tack och lov behålla vindsförrådet.

Idag har jag rensat ALLA skåp i köket sen for jag och Fredrik till soptippen med två flyttkartonger två sopsäckar + mycket mer, bara från köket.

Visst är det vansinnigt och vi håller på att sakta bli vansinniga bägge två.

Väder....det vet vi inte...än överlever barnen utan vårat engagemang men hur länge??

Det gör ont i hjärtat men jag skulle gärna flytta imorgon så det blir gjort liksom.

Ciao!

Av Helena - 22 juni 2009 19:01

Både jag och Fredrik håller sakta men säkert på att lösas upp till små små atomer..........vi behöver en lugn plats att slappa på helt enkelt..;)

Ciao!

Av Helena - 21 juni 2009 10:55

I år var vi hemma hela midsommarhelgen.

Enligt tradition brukar vårat firande vara i Piteå i mina föräldrars stuga men i år avstyrde jag det, jag har en sorts inre stress som gör att jag tror att jag inte hinner med nånting och så blir det ingenting och jag vill inte vakna på morgnarna mer.

När jag vaknar gör jag det med en puls på 130 och kniper igen ögonen och försöker febrilt somna om för om jag somnar om behöver jag inte tänka på allt som måste........så alla kom till oss på midsommar istället och det blev bra vi åt gott och var vaken länge och fick vila igår..men idag är det full fart. Snart!!!! Fredrik har börjat med garaget och när det är gjort har en stor klump släppt.

Ciao!

Av Helena - 18 juni 2009 15:16

Varför förstår han inte vad jag säjer jag försöker verkligen vara tydlig. Ja-a, vi packar (jag) han är ju drabbad av "jetlag".......men ...herre gud!!!!!

Ciao!

Av Helena - 17 juni 2009 08:23

Vi gratulerar, vi gratulerar .......Filip idag.Dagen till ära strålar solen som aldrig förr och vi hoppas och håller tummarna för att vi ska kunna sitta ute och fika idag.GRATTIS FILIP!!!!!!! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards