Alla inlägg den 28 april 2009

Av Helena - 28 april 2009 16:39

Han bara roar sig och roar sig....och har sett grizzly...jo,men..Mount Whistler var visst någonting helt fantastiskt och hotellet det bästa man kan tänka sig och mer...

Av Helena - 28 april 2009 10:37

Kommer ni ihåg att jag lovade återkomma angående visum till USA.
Japp, det är klart...ungarna får åka när som helst inga problem.
MEN....min uteblivna examen i Kemi utgör ett större hot än någon kan ana.
Det fattas en detalj...MINA FINGERAVTRYCK!!!
Ja,jamen vem hade kunnat ana att man skulle falla på det ??
Vi är ju bara sambo´s hade vi varit gifta hade ALLA undersökningar kunnat undvikas MEN det här med sambo det låter ju misstänkt.
Undra vad mina avsikter kan vara? Leva med samma man i tjugo år utan att gifta sig??? Det måste vara nåt lurt kanske en lååååång välplanerad attack som bara jag känner till.
Ne-ej!! nu ska vi inte vara såna.
Det är klart att man måste ta det säkra före det osäkra så då får jag "bara" helt enkelt åka ner till stockholm på måndag intervjuas om mina avsikter lämna fingeravtryck och vänta...vänta...vänta!
Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards