Alla inlägg den 14 april 2009

Av Helena - 14 april 2009 20:03

Jag har haft en hel del att pyssla med på förmiddagen idag, det är ju dagen före den stora dagen. Imorgon smäller det…Fast först var jag ju tvungen att sova i enochenhalvtimme, jag har faktiskt jobbat natt och sova bör man var det någon som sa.

( jag är väl på väg in i nån manisk fas nu )

Jag pysslar och stickar och går an  hela dagarna och är NU precis färdig med nåt jättefint och en överraskning till Fredrik. Men eftersom det dröjer så innan jag kan visa honom så kommer här en bild. Det tog upp mycket av min kvällstid vill jag lova, men utgör ett centralt smycke i huset. Att jag råkade virka in tv-bilden var förståss ett misstag men själva skapelsen är så vacker att titta på bara den så det gööör ingenting!!!

Ciao!

Av Helena - 14 april 2009 19:56

Så gick ytterligare en dag av påsklovet och vi har åkt skidor på ormberget.

Det var önskemålet för dagen. Vi for till backen när solen gick i moln och kom hem när solen strålade som aldrig förr. Bra tajmat!!!

Av Helena - 14 april 2009 13:03

Jag var en av de gravida som hade kunnat käka murbruk

 Ja-a det är sant jag sa många gånger när jag väntade Agnes att hade jag hittat en sandhög då hade jag käkat en näve….Lyckligtvis väntade jag henne mitt i vintern. Så jag nöjde mig med att äta isglass en låda om dagen 15 st och Fredrik fick bära hem dem.(DingDong!)

- Nej, men jag mår så bra…?

Jag brukade ta med mig pojkarna ut till Fredriks jobb för att de skulle få åka lastbil och se på flygplanen. (ett listigt svepskäl)

Första gången jag steg in i hangaren –gravid alltså!

Så utbrast jag,

- Åh!!! Gud, vad det luktar gott…jag kunde stå och lukta på bensin och avgaser hur länge som helst.

För att inte tala om skoter ångor…

Idag ser det annorlunda ut jag tycker INTE om avgaser och vem käkar sand för den delen?!

Hormonerna det måste vara hormonerna……

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards