Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Snöväder och töväder

Av Helena - 6 december 2010 17:21

Före helgen fick vi snö.

Massor med snö.

Ungrarna rusade ut på gator och torg med snöskyfflar och skrapade asfalten ren och svart från snö..............Inte vi, vi trampade stigar, plattade till snön med bilen utanför garageporten så att det gick bra att gå där.

Sen blev det -14 grader Oh my god!!!!

FY f-n va kallt...........men så blev det +10 och sol och nu är gräsmattan grön igen och alla blommor som hamnade under snön är kvar men lever.........nej.

Spännande att se vad vi vaknar till imorgon.


Jag har haft ett allvarligt snack med William idag.

Nu pratar vi med varann, men inte åt varann vi pratar via facebook om facebook.

Han inlåst i sitt rum och jag sittandes i köket.

   

Helena Bergström den 6 december kl. 15:42
Det blir sluta spela eller vi tar datorn !!!
William Bergström-Nilsson den 6 december kl. 15:46  Anmäl
amen vaa faaaan!!!!!!!!!!
Helena Bergström den 6 december kl. 15:48   
Du får spela nåt annat. Hur många och vilka av dina vänner spelar detta???
William Bergström-Nilsson den 6 december kl. 15:55  Anmäl
ingen aning tp 15 stycken
Helena Bergström den 6 december kl. 16:09   
det är inget skäl namnge någon??
Ja-a så höll vi på och jag vet inte än om det ledde någon vart. Vi får se.
Vi får  väl ta datorn då.
Ciao!
 
 
angel

angel

8 december 2010 05:33

våra har fått dator på skolan....resultatet.....konversationerna sker genom datorerna på alla sätt...vi har nu också spärrat dessa datorer så att de inte går att använda före och efter vissa klockslag....

http://angeliques.se

 
Ingen bild

Tobbes mamma

9 december 2010 19:42

Hos oss är det stora problem med att mamman vill låna datorn hela tiden.
-Du har faktiskt skrivit på ett kontrakt att jag inte får låna ut datorn, sa sonen när jag ville testa datorn den första dagen.
Vad svarar man på det?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards