Alla inlägg den 9 april 2009

Av Helena - 9 april 2009 12:45

Woaha-ha-ha-ha....Klart jag ska me´när far vi???

Av Helena - 9 april 2009 11:19

Sparar ni också de gamla påskäggen?

Varför gör man det…..jag har precis gjort ett djupdyk i min påsklåda.

Jag har en sån…det har väl alla.

Där finns en massa fjädrar och kycklingar och påskpynt och sånt.

OCH där finns trettiofem gamla påskägg nåt saknar botten och nåt saknar locket, nåt har tappat färg och nåt är lite trasigt. Men de är sparade. Uhhh!!! Man blir utmattad.

Så eftersom det är en hel del slängabortdagar i mitt liv just nu så är det sista valsen dessa ägg gör för sen ska de BORT!!!

Aldrig, aldrig mer ska jag spara ett enda påskägg.

Jag sparar julkalendrarna också, ja-a det är sant!! Ne-ej, man ska inte någonting med de sen.

Men de sparas ???

Jag har blivit inbjuden av så-å många till kvällens färd genom himlen över kullarna.

Och då är ju jag jätteledsen att göra alla besvikna men jag har varken vårta på näsan eller kvast. Jag har gloria och vingar….

JA! Det är sant.

Men ALLA ni ANDRA.

- Ha det så himla kul då.

Ciao!

Av Helena - 9 april 2009 10:51

Åsså plötsligt insåg jag det. Gud!!!

Vilket tråkigt liiiiiv…..att sträva efter att få bort råttorna från hörnen.

Jag har hållit på i tre dagar nu inne på min fjärde OCH det har absolut inte varit 100% effektiv städtid jag har ju ett heltidsarbete och tre barn….men jag har hållt den takt som varit möjlig och visst ser man resultat men blev livet roligare ???

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards