Alla inlägg den 26 april 2009

Av Helena - 26 april 2009 15:29

Måste vara jordens bästa uttryck.

Lätt att ta till.För att förvirra !

När man fått en utförlig förklaring om något, men inte helt lyssnat utan svävat iväg i tankarna och HJÄLP!! Vad har blivit sagt?

- Ja, men hur menar du då ? Åsså får man allt berättat för sig en gång till och den som berättar känner att man kan inte vara tydlig nog tydligen ;)

I bland svävar jag iväg. Kan planera dagen, vad jag ska handla undra hur det går för barnen tänka på nästa helg osv.

Under tiden pladdrar nån i mitt öra men jag hör ingen ting. Jag mumlar mmm, ja-a, hm...tills jag braskar till med

- Hur menar du då ? Eller när man verkligen lyssnar på hur en bilmotor fungerar och vilken ventil som är orsak....OCH jag fattar ingenting ?

- Hur menar du då ? (absolut inte för att man vill få det återberättat igen) Oftast får man inte det heller för den som förklarar ger upp där.

Eller när barnen kommer med det omöjliga förslaget om att om du skjutsar mig till stan och hämtar …emedan… och sen hämtar mig och så kan vi tillsammans.

- HUR menar du DÅ att jag skulle….

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards