Alla inlägg den 2 april 2009

Av Helena - 2 april 2009 15:58

En glad överraskning väntade mig när jag hämtade på skolan idag….

Agnes har tappat en framtand. Den tredje tanden var hon noga att påpeka för mig. Hon har ju faktiskt inte tappat fler, det är bara William som har mer än tre tänder i munnen i det här huset.

Nu gäller det att skärpa till sig, och komma ihåg menar jag.

William har ännu inte fått utdelning för sin senaste tappade tand.

Jag vet jag kan verkligen inte skärpa mig när det gäller det där.

Hon ville bli av med den där tanden tidigare i veckan men det är det sista jag klarar att hjälpa dem med.

Jag förstår om många har synpunkter på videoklippet och där jag lurar henne att jag INTE filmar, men allvarligt talat..Hur hade ni gjort ?

Ciao!

Av Helena - 2 april 2009 11:19

Japp, så var det avklarat…..

Nu är det bara att skrida till verket och skicka in visumansökan.

Efter vad jag kan förstå så behöver inte gravida kokainister med Hiv-smitta och fågelinfluensa göra sig besvär, är man dessutom en hajjare på kemiska blandningar hör extremt dåligt och inte fastnar på bild då kan jag meddela att

LOPPET ÄR KÖRT…
Jag å´andra sidan är :

HIV-testad, Hörseltestad, Drogtestad och Graviditetstestad och Fredrik det blev två streck ett för varje barn. Vi ska ha tvillingar     , i alla fall så vitt jag kan förstå ?? och jag är ju leeeedig i tre år så jag har ju all tid i världen för tvillingar eller hur ???

Jag är fotograferad enligt konstens alla regler ni vet 34,2 mm från ögat till nederkant och 17,4 mm från örat till kant….allt enligt PM från ambassaden ??

Jag är lungröntagd och absolut immun (vaccinerad) mot ALLT.

Så också våra barn.

Så U.S.A here we come.

På frågan om…

Do you have any specialized skills or training, including firearms, explosives, nuclear, biological or chemical experience? Blev svaret enhälligt NEJ!

Men en undran över vad som kan hända om jag svarade JA har naturligtvis fötts.Vänta bara tills ”Kemisten” i mig vaknar till liv

Då undrar ju jag nu, är vi välkomna eller..?

Jag intar vänteläge så länge och låter naturligtvis meddela hur det hela gick…

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards