Alla inlägg under mars 2009

Av Helena - 31 mars 2009 22:20

Äntligen äntligen tog vi oss till frisören...Kolla va´snygg han blev !!

Av Helena - 31 mars 2009 19:40

 Nu kommer något riktigt svårt det här måste man ha tid för. Ta dig tid !!! Då är det riktigt kul....Jag blev ganska nöjd ;)


Försök svara på frågorna Genom att bara använda låttitlar från EN ARTIST.

Dela med dig detta till andra.

Försök att inte använda samma låttitel flera gånger...

It´s harder than you think..

Utmana mig !!!!


Pick Your Artist: Norah Jones

Are you male or female: More than this

Describe yourself: The prettiest thing

How do you feel about yourself: Humble me

Describe where you currently live: Carnival town

If you could go anywhere, where would you go: Wish I could

Your favorite form of transportation: One flight down

Your best friend is: Feeling the same way

Your favorite color is: Sunrise

What's the weather like: Cold cold heart

Favorite time of day: In the morning

If your life was a tv show, what would it be called?: Lonestar

What is life to you: Until the end

What is the best advice you have to give: Shoot the moon

If you could change your name, what would it be: Nightingale

Your favorite food is: Toes ;)

Thought for the Day: Thinking about you.

How I would like to die: Above ground

My soul's present condition: Sinkin soon

The faults I can bear: Don’t know why

My motto: Not too late


Låten är min och Agnes favvo just nu....den var svår i början men nu har den bitit  sig fast som seeeeegt klister.  Å en till också... 

http://www.youtube.com/watch?v=9__6TAVTwtk

Av Helena - 30 mars 2009 19:52

Så ja, då var det avklarat.

Avslutning för Filips innebandy pojkar-97 GIF

Föräldramatch där föräldrarna vann naturligtvis men inte helt lätt.

Efteråt bjöds på fika och medaljutdelning.

Agnes var med och gjorde ett mål BRAVO!!

Nu återstår bara att fundera över vad man ska göra med all FRItid som nu blir när idrotten avslutar.......?

Ciao!

Av Helena - 30 mars 2009 10:10

Nog brukar jag bli sur....men även jag har mina gränser.

Visst får man väl ändå tro att det ligger nåt annat bakom än bara en felaktig faktura ;)

Ciao!


Av Helena - 30 mars 2009 08:31

Japp, tand nummer 373 är nu tappad av gissa vem ??

Mmmm..mycket riktigt, William så klart.

Herre gud!! Hur många tänder har han i munnen egentligen ?

Den här gången fick jag honom att kolla läget med tandfén först.

Jag har ju nämligen fått mailadressen till henne.

Så här skrev William, han är ju inte helt UTAN anspråk , ingen vidare ödmjukhet precis.


Från:  William B-N

Datum:  Sö, 2009-03-29, 20:45

Till:  toothfairy@hotmail.com

Prioritet:  NormalI

Inställningar:     

Hej! tandfen. jag har tappat en tand. kan jag få nåt av dig. gärnapengar.gärna mycket.HEJ DÅ!. FRÅN:BN  


Spänningen är olidlig.

William frågade,

- Kan man skriva på svenska ?

- Tja-a-a, vad vet jag ? Så vitt jag vet är det det språk hon behärskar bäst ;)

Fortsättning följer alltså.

Ciao! 
Av Helena - 29 mars 2009 18:51

Vipset har redan kommit två gånger idag och alltjämt fortsätter det att snöa.

Jag fortsätter smida mina djävulska planer….och idag för första gången skred jag också till verket och det beror bara på att Fredrik är borta….

Jag skottade ut all snön i GATAN…Japp, det gjorde jag.

Får jag fängelse så blir jag glad åt att få maten serverad tre gånger om dagen och mina kläder tvättade.

Jag för ett tyst krig mot plogbilen nämligen.

Ja, den kommer ju ändå och skrapar hela gatan om jag då har skottat ut allt i vägen vad gör då det plogbilen tar ju allt och lämnar det som en karm för oss alla att ta reda på…..jag får ändå skotta !!!! Dagen är inte slut och det ser ut som att snörakan och jag kommer att ses igen innan läggdags,

men visst har det varit en konstig s-e-e-e-g dag har EN timme så stor betydelse verkligen ???

Ciao!
Av Helena - 29 mars 2009 10:58

Är det sant ?

Det sista Fredrik sa åt mig ( blandannat får jag tillägga :) )

- Vilken tur, snöskottningen verkar i alla fall vara över.

Men vädergudarna tycks vara helt emot MIG på nåt sätt.

Hela vintern har varit lika.

Jag drivs av mitt heta temperament för varje snöskopa smider jag en djävulsk plan mot bara nåt som går mig emot och VIPS har jag skottat hela gården.

Få se när det där VIPSET infinner sig idag ?

Ciao!

Av Helena - 28 mars 2009 16:51

Idag bjöd väder och aktivitet på det bästa.

Vi har varit på måttsund hela dagen och det var riktigt bra.

Inatt ställer vi bak klockorna mindre nattsömn blir det.

Det blir svårt för mig att räkna på alla klockor.

Min vana trogen är jag tvungen att ställa fram de sju minuter så att vi inte blir försenade till allt.

ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards