Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Jag får såååååååå ont i fötterna…..

Av Helena - 22 april 2009 16:59

Jag tycker att det är så kvinnligt och snyggt med höga klackar på skorna.

Visst är det ? Och nu när våren kommer kan man ta fram vårskorna, kanske köpa nya….och de med klackar på går bra.

Men varje gång tänker jag, Hur länge måste jag i så fall stå ut ? Ja,men jag ska bara handla och det tar typ 45 min det går bra sen kastar jag mig in genom dörren lägger mig på hallgolvet forcerar av mig skorna och tänker äntligen friiiiiii.

Så illa är det.

Jag har låååånga och breda fötter inte alls anpassade för "klackeskor", men det är ju så fint.

Jag och en arbetskamrat besökte Göteborg för många år sedan och vandrade runt på kullerstenarna och shoppade loss som galningar I KLACKESKOR…vad hände då ?? Jo, vi var tvungna att besöka varenda sko affär i hela stan för att få sitta ner och vila lite…..Sen hamnade vi på fik barfota i två timmar innan vi med nöd kunde ta oss till hotellet och då hade fötterna blivit tre storlekar större och ville inte i skorna mer.

Ta aldrig av er skor på fötter som värker om ni vet att ni ska transportera er på dessa fötter inom den närmsta timmen, eller varför inte - ha alltid med en ryggsäck med gummistövlar utifall att.

Hur gör alla kvinnor med höga klackar och det jag kallar höga klackar är ju inte HÖGA klackar om man jämför…

Nej, tacka vet jag sommaren och SANDALER!!!

Kanske ”Keen” och de är ju vattentäta ;)

Ciao!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards