Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Helena - 28 mars 2009 16:51

Idag bjöd väder och aktivitet på det bästa.

Vi har varit på måttsund hela dagen och det var riktigt bra.

Inatt ställer vi bak klockorna mindre nattsömn blir det.

Det blir svårt för mig att räkna på alla klockor.

Min vana trogen är jag tvungen att ställa fram de sju minuter så att vi inte blir försenade till allt.

ciao!

Av Helena - 28 mars 2009 16:41

Och min spontana reaktion blev..får man inte ens se på teve ?

Alla bara snackar om ljuset, vi ska släcka ljuset. Kommunen släcker ljuset.

Men ingen har pratat om att slå av teven ??

Jag vill på inget sätt förringa eller förlöjliga en sådan här manifestation tvärtom tänk hur mycket energi Sverige skulle spara på att släcka gatubelysningen i en kvart bara.

Fråga Styrman han vet??

Men vad ska man göra i en timme utan teve….Jag stickar kanske ?

Det hade ju kunnat vara bra om det fanns en sån där ruta med FAQ kring det hela.

Jag är en sån som på föreläsningar ALLTID räcker upp handen och frågar…Men om det…Hur menar du om..Ja, men då skulle..osv. en sån där jobbig typ som ingen helst vill ska komma för att jag ställer de där frågorna som ingen tänkte på eller som kanske inte egentligen hör dit.

Men nu undrar jag om det är belysning eller släcka allt.

För samtidigt uppmanar man ju att följa händelseförloppet via dator på sajten och då har man ju den igång…???

Hur menar man ?

Förmodligen kommer det att sluta med att tiden går och hoppsan, jag glömde !!

http://www.wwf.se/v/klimat/earth-hour/1233033-karta-earth-hour

Här kan man läsa allt. Men inte r-i-k-t-i-g-t så att man förstår om det är ljuset eller allt eldrivet. Om ni fattar bättre hör av er till mig INNAN det är FÖRSENT.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards