Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Helena - 4 mars 2009 14:46

Denna underbart soliga vårvinterdag har bjudit på skidåkning och snöskottning- "kojbygge".

Det började inte särskilt bra för oss idag.....Alla gjorde sig redo för en dag i skidbacken och precis på väg att hoppa in i bilen kunde vi konstatera att Filips skidutrustning är i pappas bil på F21.....så....vad göra?? Han tappade naturligtvis sugen direkt och lillebror ville inte åka utan storebror så det slutade med att jag och Agnes for till ormberget, William till ishallen och Filip med kompis Tobbe blev kvar hemma.

Ormberget i all ära men nog är backen kort och kön alldeles för låååång man orkar inte många åk. Men Agnes är rätt nöjd ändå....

När jag konstaterat att de bägge stora killarna inte sett dagens ljus så skickade jag ut dem....

Agnes skottade i ordning en koja på altanen så att vi kunde fika där.

Nu har grabbarna hopptävling från garagetaket allihopa..Agnes med.

-Ja, jag vet oerhört dum idé, jag ska strax sätta stopp för det.

Fredrik kommer att bli rasande på mig när han kommer hem.....

CIAO!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards