Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Helena - 13 mars 2009 17:00

Jag som trodde att jag skulle få en lugn och harmonisk fredag den trettonde och INTE! Blogga nåt idag.

Men ack, ack, ack….så fel det kan bli.Har varit hemma med Agnes efter en lång jobbarnatt och jag har verkligen varit medvetslös…stackars barn de kommer få men för livet. Inte konstigt att Agnes så ofta frågar med oro i rösten,

- Ska du sova nu mamma??

I dag gjorde hon inte det hon var medveten om att jag behövde ”vila” lite efter jobbet. Men Gud! Jag dog verkligen på kudden…Agnes har också sovit en stund så riktigt så hemskt har det inte varit. Det är lättare när de är sjuka på nåt sätt.

Jag möttes av en panikslagen eftermiddag.

William har match i Coop Arena ikväll, tyvärr kan vi inte vara med och Heja! Men vi lyckades upptäcka att hans hjälm och handskar ligger i pappas bil på F21……Få se nu..har inte jag varit med om det här förr?

Ja,jag tror det..var det inte så att för inte så-å-å länge sedan låg Filips hela slalomutrustning i pappas bil på F21.

Gud! Vad jag är less på denna oorganisation.

Vems är felet? För visst är det väl skönare att ha någon att skylla på?

Nåja, jag har rett upp det hela med lånade grejer från kors och tvärs. Det är ju därför man har vänner.:)

Återstår bara att skylla FREDAG DEN TRETTONDE för detta.

Och vi håller tummarna för att de (inte likt Luleå Hockey) vinner matchen otursdagen till trots. CIAO! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards