Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Norah Jones, min artist i ALLA lägen....

Av Helena - 31 mars 2009 19:40

 Nu kommer något riktigt svårt det här måste man ha tid för. Ta dig tid !!! Då är det riktigt kul....Jag blev ganska nöjd ;)


Försök svara på frågorna Genom att bara använda låttitlar från EN ARTIST.

Dela med dig detta till andra.

Försök att inte använda samma låttitel flera gånger...

It´s harder than you think..

Utmana mig !!!!


Pick Your Artist: Norah Jones

Are you male or female: More than this

Describe yourself: The prettiest thing

How do you feel about yourself: Humble me

Describe where you currently live: Carnival town

If you could go anywhere, where would you go: Wish I could

Your favorite form of transportation: One flight down

Your best friend is: Feeling the same way

Your favorite color is: Sunrise

What's the weather like: Cold cold heart

Favorite time of day: In the morning

If your life was a tv show, what would it be called?: Lonestar

What is life to you: Until the end

What is the best advice you have to give: Shoot the moon

If you could change your name, what would it be: Nightingale

Your favorite food is: Toes ;)

Thought for the Day: Thinking about you.

How I would like to die: Above ground

My soul's present condition: Sinkin soon

The faults I can bear: Don’t know why

My motto: Not too late


Låten är min och Agnes favvo just nu....den var svår i början men nu har den bitit  sig fast som seeeeegt klister.  Å en till också... 

http://www.youtube.com/watch?v=9__6TAVTwtk

 
 
Ingen bild

malin we

31 mars 2009 22:21

Lovely Norah! Herre gu vad får du allt flöde ifrån?? Kul att läsa i bloggen :) Vi kan väl ses?? Snart börjar ju jogging säsongen men det blir jobbigt att prata samtidigt...vi kanske håller oss till stavarna?? Kram på dig /mallan på skörde!

 
Ingen bild

Helena

31 mars 2009 22:29

Som jag har väntat...på dig.
ciao! :)

 
angel

angel

1 april 2009 13:29

Hej vännen som sagt DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA ALDRIG!
Det är helt underbart att varje dag få komma in här och läsa. Låten är underbar jag gillar dens gung och framförallt texten är sååå ujnderbar. Tack för att du finns bruttan.
KRAMAR/ från andra sidan skogen ;)

http://angel72.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards