Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Let´s dance…och fredag at last.

Av Helena - 27 mars 2009 21:39

Idag började dagen med att jag vaknade av mig själv 05.10

Gick i duschen, hängde en tvätt dukade fram frukost…nästan.

Satte igång med packning till Agnes och Williams skidutflykt.

Ja, hör och häpna jag hade förberett lite för det.

Grabbarna vaknade i fullt slagsmål som tyvärr inte avslutades förrän vi alla satt i bilen .

Det gick inte den här morgonen heller att undgå ett VRÅÅÅL!!!

Om att skynda, skynda..även om det ALLTID är min ambition att vi ska åka i harmoni till skolan på morgonen så går det aldrig alltid är det nåt som får det att brinna i ändan.

I morse var det Filip som TVÅ minuter innan vi skulle åka kom på att de hade minsann film med läsk och godis idag.

Ja, men varför sa du inte det igååååår….?


Jag lyckades ändå.

Jag släppte av Filip vid Statoil och körde övrigt gäng till skolan och lastade av skidor och ryggsäckar för att sen ta upp honom på väg tillbaka.

Han fick en hundring för jag hade inte mindre och då handlar man ju det man vill ha när mamma inte är med. Fika för sjuttio kronor?? Var det konstigt eller…

På jobbet kunde man konstatera…rätt snabbt att även fast man har för ambition att det ju faktiskt är freeedaaag så spelar det ingen roll inom sjukvården..tur är väl det. För det blev en lika hektisk fredag som vanligt varken mer eller mindre.

Vi åt….tacos…så-å klart!!

Fredrik ringde på skypen.

Jag rekommenderar nu alla som inte har att skaffa det när vi åker så kan vi prata gratis i Ungern, köp bara kamera det är billigt….

Som han säjer man saknar inte varandra eftersom vi ses varje dag. Det är toppen!!!

Nu har alla utom jag en efter en somnat i soffan.

Jag väntar med spänning på `Let´s dance´vinnaren, Magnus eller Laila. Laila eller Magnus. Jag är helt delad…jag gillar ju båda så-å-å-å mycket.

Ciao!  
 
Ingen bild

storasyster E

28 mars 2009 13:39

Var det den rätte som vann?

 
Ingen bild

Helena

28 mars 2009 16:26

Både JA och NEJ :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards