Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Thank good it´s friday, friday, friday....

Av Helena - 20 mars 2009 14:36

Ja ha, så var vi där igen med en låt menar jag...de bara kommer liksom.

Gode gud!! Vilken dag.

Jag och barnen har varit till F 21 läkaren idag för visumansökan till USA....det är inte bara en sak de vill veta kan man ju lugnt konstatera.

Hur som helst vi drar ju fram som en cirkus ibland känns det som. När vi hälsade på doktor Leif så presenterade väl Agnes sig som Gunnar!!!???

Ja men, vart får de allt ifrån och sen var det bara skratt och flams på henne för det var ju så dö-ö-ö spännande att vara hos doktorn...åh! det blir ju så jobbigt.

Det är minst två A4 med frågor som ska besvaras jag måste till och med lämna ett graviditetstest som ska medfölja visumansökan. Jag blev också drogscreenad...och hur dum får man vara...då kändes det så här..

Gode gud!! (och en massa nagelbitande) bara de inte hittar något..ungefär som att JAG skulle ramla över en hög med kokain och få i mig det utan att jag visste om det och så skulle det synas på ett drogtest????

Ja,men man är ju dum...Samma sak händer ju när man får blåsa i alkometer då tänker jag också "hoppas,hoppas att det visar 0"

Varför skulle det inte???

Ja efter läkarundersökningen for vi till stan för att hyra film. Filip har nämligen feber och är sjuk så då blir det film....alldeles bredvid videobutiken ligger ju garnaffären...ja men visst var det väl lite tråkigt för mamma då .. ne-ej.. inte alls.. det blev lite lamégarner för nu har jag ju nämligen hittat nåt nytt att roa mig med. Jag är fortfarande "STICKOHOLIC" (sånt behöver man ju terapi för att bli av med) så nu ska jag börja sticka barbiekläder ( http://www.stickatillbarbie.se )  hi hi hi va kul det ska bli...Ne-ej jag ÄR inte klar med det andra men man vill ju göra bara allt som är roligt samtidigt så då stickar jag strumpor, mössor och barbiekläder på samma gång lite här och lite där ni vet då blir det ju JÄTTEROLIGT!!!

Ciao! (nu har jag sån dj-vlsk huvudvärk så nu måste jag vila)

 
 
Ingen bild

storasyster E

20 mars 2009 21:33

om du visste hur många påbörjade projekt det ligger i gömmorna, och hur många inhandlade som INTE ens är påbörjade, undrar vad det beror på? om det är ngn tröst det kanske ska vara så...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards