Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Helena - 29 januari 2010 09:18

Ja, så var det fredag igen.

Jag sitter och försöker samla kraft att fara och handla maten för helgen.

Som jag sagt tidigare så räcker det aldrig att bara besöka en affär man måste handla på minst tre för alla har olika sortiment.

Och det måste man ha kraft och energi för.

Jag ska koka en skopa riktigt starkt "svenskt" kaffe så att jag får massa energi till detta.

Egentligen skulle jag inte behöva handla för att jag börjar med nutrilett idag......jag måste ju komma i klänningen, det fattar väl alla att den är tight kanske lite för tight så nu har jag fjorton dagar på mig att gå ner sex kilo.

Är det möjligt ???

På fjorton dagar alltså.

Ja, och så ska vi ju på skidsemester och det är ju hårdträning.

Åsså kör jag ju pilates.....och nutrilett det borde gå.

Nej, nutrilett finns inte här det har vi fått beställa av en finsk snubbe som jobbar här, som tagit tag i saker som saknas som tex. nutrilett bra va !!

Så om ni i utrikesnyheterna hör talas om en olycka i skidbackarna i Maribor så är det bara jag, alla trodde jag var en slalom-pinne och åkte på mig ideligen....... :)

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards