Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Helena - 26 januari 2010 19:00

Under en veckas tid har jag försökt förvandla mig till någon jag inte är.

Ja, jag var faktiskt till Budapest i förra veckan på en shopping runda.

Jag provade balklänningar........

Faktiskt mest i denna röda färg.

Men gode gud...korta jag i en lååååååång klänning jag kunde bara  inte trivas.

Vi är ju bjudna på bal.

Skolan arrangerar varje år bal för lärare och föräldrar och andra som vill köpa biljett. Alla säjer att det är så-å-å-å trevligt.

Ja, så då ska vi på bal men klädproblemet var stort ett tag.

I två dagar jagade vi runt efter klänningar jag och en annan av fruarna.

Men valet är klart. Köpet är gjort nu återstår bara skor och lite piff så kanske man blir "balens drottning" trots allt.

Eller så blir jag hemma så får alla andra gå på den dumma, trista alldeles helt

u-n-d-e-r-b-a-r-a balen.

  

Ja, jag ska göra en provning och fota för vi ska kolla hur vi ska göra med hår och make-up allt måste vara perfekt.

Ciao!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards