Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Helena - 8 januari 2010 22:32

Nja, hur ska jag uttrycka mig egentligen.

Tre "glada" herrar kom in i mitt kök ikväll, sugna på sushi,  sugna på tacos absolut inga objudna gäster.....MEN.. och när jag skriver men tänker jag osökt på Kicki (alltid) inte dumt men så är det  iaf. men en av dem visade sin skalp som afterwork -kvällen hade lett till.

Ja, gud!!! så han såg ut helt rakad......och SÅ kom MIN Fredrik in i MITT kök och såg ut likadan ...Gode GUd!!! de har ingé annat att roa sig med,

- Nice, I don´t like.......sorry!!! I hate.

Fr-e-e-e-ed-a-a-a-a-g....man vet aldrig.

Ciao!

    

Av Helena - 8 januari 2010 19:33

    

Äntligen................sushi.

Det har aldrig blivit tillfälle tidigare.

Så imorse gav jag mig ut för att köpa avocado det är det enda jag saknar nämligen. Men tror ni jag hittade avocado någonstans ne-e-ej.

Då visade det sig att en av vännerna köpte pápas två avocador igår och naturligtvis gjorde jag anspråk på en.

Vad skulle hon säja ?

- Nej, jag behöver den själv.

MEN senare under dagen fick jag samtal från en annan vän som var på en affär och hade hittat åtta stycken så hon köpte en åt mig. Ryktet gick.... 

Det behövs ju inte mycket men man klarar sig inte utan, så känns det.

Tack för alla ingredienser ALLA! och tack för receptet för snabbgravningen av laxen.

Det är hel enkelt därför jag gillar min egen sushi bäst jag har koll liksom på fisken.............och guuuud!!! vad det är gott.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards