Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Helena - 28 februari 2009 19:54

Slitet fortgår...det stickas för brinnande livet, och inatt bytte Åremössan namn. Williams blåa mössa blev klar och det blev ett solklart namnbyte på den. Här presenteras MARGE-mössan, vilken likhet..ingen skådat har.

Den har jag gjort så frågar någon efter patentet så är det mitt.

Vi har pratat om det...var kommer egentligen Åre-mössan ifrån? Kanske inte så svårt för de flesta men vem kom på den....egentligen??

Nåja, nu har den i allafall bytt namn till Marge-mössan.

CIAO!! 

Av Helena - 28 februari 2009 19:24

Alla mina jobbarkompisar är på abba-fest uhuuu!!!! Jag får vara kvar på jobbet.....ABBA betydde allt för mig för mycket länge sen.

Ikväll blir det kareoke och tävlingar, men jag säjer bara.

- Vilken tur för er att jag inte fick ledigt....(kanske nån som ligger bakom det?) jag skulle sopat golvet med alla...ha-ha-ha

Jag valde ett honey honey klipp för att bli xtra nostalgisk både Agnes och jag gillar låten- men bäst är ändå deras otroliga koreografi i ALLA deras framträdanden. Håller ni inte med?

Spana även in rymddräkterna - fantastiskt!!!


Titta vad kul de hade och vilken middag de åt.......

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards