Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Helena - 6 februari 2009 19:15

Varje fredag , varje vecka Om vi inte åker bort.

Eller på sommaren, vi tar sommarlov från tacos och det är för att Fredrik och jag är så spyless på tacos.....men börja aldrig en tradition som du sen inte orkar upprätthålla, barn är hopplösa på det.

Om jag frågar en fredagmorgon -Vad tycker ni vi ska äta till middag idag?

Då tittar barnen på mig som att jag damp ner från Mars......TACOS!!! Såklart det är ju fredag.

Åsså blir det tacos för det är ju fredag......Men vi tar sommarlov!!!!

Precis som vi gör med datorspel och PS2 fast det håller aldrig. När vi allihop varit hemma under samma tak i två veckor då gör jag och Fredrik allt för att hitta underhållning åt barnen och då är det data och PS2 förbudet som hävs allra först.

Men aldrig, aldrig börjar vi äta tacos..........

Nu är det vinter och nu äter vi tacos, och ändå frågar barnen vad ska vi äta?

Men det är ju inte helt bra med tacos även om det är en väldans massa grönsaker så får man ju i sig palmolja på kuppen och det har jag hört är inte bra, för kroppen kan inte bryta ner palmolja så den lagras i de inre organen och i levern framförallt. SÅ det har vi försökt ta oss förbi vi äter tortillabröd och pitabröd för att variera oss.........Fredag är en riktig återhämtare för oss, på fredag laddar vi för helgen för oftast är helgerna fullbokade.

Imorgon har vi Brottningstävling i pontus A-hall och Innebandy ute på hertsön Agnes ska till kusin Karl som fyllde 6 igår.

Söndag åker vi skidor, Agnes sjunger i kör och jag tänker hinna jobba en sväng........CIAO! 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards