Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Helena - 23 februari 2009 21:23

Så har det då alltså skett igen.... William...igen...Jag vet nu mer exakt hur ungen gör! Så fort en tand börjar rucka på sig det minsta då sätter han igång och bryter och bänder tills tanden sitter mellan fingrarna....Fredrik och jag har alltid oroat oss för hans smärttröskel han tål liksom mycké mer än alla andra...Och nu hur äckligt som helst han bara drar ut tänderna PÅ SIG SJÄLV! Fast vi har ju dragit ut en och annan åt honom vi också, så vi har väl fått honom att förstå att ut ska dem.

Faktum är att en gång filmade jag när Fredrik fick dra ut en tand och nu ligger den filmsnutten på youtube...(vi har ju inte alla hemma )?!

Nåja, den som skriker mest är ändå morsan bakom kameran...och vet ni vad redan ikväll ligger en guldpeng i glaset.

CIAO!

Av Helena - 23 februari 2009 18:41

Jag filip och jonas tar knäppa kort

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com
Av Helena - 23 februari 2009 18:30

Agnes

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com
Av Helena - 23 februari 2009 17:51

Jag tar tillbaka det  där om ett fjunigt täcke som virvlar bort när man skottar. Är det vansinnigt eller är det? Hur mycket snö ska det komma egentligen? Och idag när jag kom hem från jobbet hade den kära plogbilen varit förbi igen. Gode gud!!! Vilka muskler jag kommer att få!!!

Fredrik hade jobbat hela natten och halva dagen så han låg och sov, men kom för att hjälpa mig när det var typ en snöraka kvar och då, då hade jag ju satt snön på fel ställe?

Hur kan man skotta undan snön på FEL ställe????

Man sätter den  där den inte är i vägen eller?

-Ja,men i vårt hus bygger man ju lutande torn!! Och det glömde jag.

 Så när vi senare sitter och äter middag då väntar Fredrik på plogbilen?

Han hade inte märkt att den redan varit och att jag redan skottat bort plogkarmen.-Uhuuhuu

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards