Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Framme

Av Helena - 19 maj 2009 17:52

Vilka fantastiskt otroligt duktiga barn vi har........de vet när det gäller.

Till och med att oroade medpassagerare var tvungen att berömma dem när bara en timme av flygtiden återstod. Man undrar ju vad de hade tänkt när vi äntrade planet och spred oss i våra stolar...Gode gud!!! en hög med skrikande ungar där jag sitter...! men resan var lugn inget, inget, inget...

Men det blev lite sömn.

Av alla fordon är det svårast att sova på ett flygplan man får liksom aldrig till en vettig ställning.

Väl framme mötte PAPPA!!!

Den efterlängtade PAPPA stod bara där plötsligt när vi kom släpandes på alla väskor och vi kom in och ingen ifrågasatte nåt, en stämpel en signatur i varje pass och så var det klart.

Vi orkade vara vakna till nio på kvällen "localtime" sen nannade ALLA.

MEN !!!! 03.00 var det kört.

- Jag är SÅÅÅÅ PIGGG!! Stod Agnes i vårat sovrum och skrek...

Gode gud!!! Det var inte jag...Sedan har det varit full rulle. Fredrik har åkt på jobbet vi ägnar oss åt lägenheten och ska snart ut och bekanta oss med omgivningen...

Strategin för dagen är inte helt upplagd och jag vet inte om de ska få ta en eftermiddagslur eller inte det kan bli hårt att vara vaken från 03.00-21.00 Få se vad kallas det nu `jetlag´eller ???

Ciao!

jetlag.gif

 
 
Ingen bild

angel

19 maj 2009 23:08

Kan inte riktigt fatta att jag sitter här och ni alla är låångt där borta och allt det här tänkandet med om vad klockan nu är hos er när den är typ som nu 23 här:)
Vi höres strax massa kramar till er alla/A

 
Ingen bild

Tobbes mamma

20 maj 2009 08:04

Hurra! Hurra!
Det är Din födelsedá!
Många grattiskramar från Rödklöverstigen, Gammelstad,Norrbotten,Sweden

 
gisaja

gisaja

20 maj 2009 11:23

Skönt att resan gick bra. Nu blir ni väl en sån där familj som ska blanda engelska och svenska...;)
En stor grattiskram till dig Helena som fyller idag. Mys och njut av ny miljö.

http://gisaja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Chris

20 maj 2009 15:29

En 30 minuters nap, Middagslur, ska visst vara det bästa för jetlag. Oh vad spännande att hör hur ni har det. Fyller du år idag? Grattiskramar

 
Ingen bild

syster E

20 maj 2009 17:12

HURRA HURRA det är din födelsedag i dag , Grattiskramar från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards