Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Helena - 3 maj 2009 22:54

Jag kan bara inte låta bli......Vilken likhet!!!

 Eller hur ??___________________________________________________

Idag var det meningen att jag skulle gå och se

Hannah Montana "The Movie" tillsammans med Christina och flickorna

Men då visade det sig att grabbarna som hellre ville se "Kenny begins" var

a-l-l-d-e-l-e-s för små ?? för att se den själva, det är ju elva års åldersgräns på den och enda elvaåringen i gänget var Filip, så jag offrade mig och gick med grabbarna fast jag envisades om att de två andra herrarna faktiskt fyller 11 om bara en månad men det hjälpte ju inte är det elva så är det elva..Nåja jag fick mig faktiskt en skön "liten" powernap också och det var precis vad jag behövde.

Filmen var ganska hur uttrycker man sig när man inte vill såga men ändå inte höja helt...trivsam, ja den var ganska trivsam och lite rolig.

Väl hemma så förklarade jag förtretet om åldersgränsen för Fredrik när vi pratade via skype, då kom väl vår lillasyster Agnes förbi och bara i all hast upplyste mig om att...

- Mamma!! bara så du vet William har inte ens fyllt tio.......

VA ? Nej, det har han ju inte och Fredrik blev lurad han med!!!

Jag kom inte ihåg hur gammal William är ? Hur är det möjligt ?

Vilken tur att jag inte VERKLIGEN försökt övertyga dem om att han fyller elva i morgon.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards