Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Helena - 13 maj 2009 20:50

Ni får 24 h på er från och med nu att lösa gåtan.

Fredrik har en önskan av mig att ta med till USA, vad är det ?

Imorgon 21.00 får ni svaret.

Ciao!

Av Helena - 13 maj 2009 19:40

Med risk för att detta verkar lite tjatigt.

Men jag tror att jag nu borde kunna knyta ihop säcken.

Allt ska vara i sin ordning vi har biljetter pass och visum.

Filip har fått ut nya fräscha läkemedel med intyg på i allafall sprutan.

Ett litet vaccin som måste hinnas med skall ges imorgon till både honom och mói....men sen ...ja, känn lugnet, vi simmar !!!

United States of America here the family Bergström-Nilsson comes.

Men alltså jag fattade inte vad Fredrik menade han har så konstiga krav. Det sista han sa sist vi pratade ..?..Åsså kan du ju _ _ _ _ och vi som väl aldrig ens har haft ett husdjur och nu vill han att vi ska skaffa en BÄVER !

Tål han den då ? (Han är ju oxå allergisk )

Ciao!

 




















Av Helena - 13 maj 2009 08:54

Stockholmsföreställning


Igår var vi på det sedan l-ä-n-g-e bokade besöket på studentspexet.

Jag har aldrig varit på något liknande och det var minst sagt en upplevelse. Jätte roligt men alldeles fär långt. Omtag är roligt men inte om det förvandlas till princip....När det på slutet klappades och skreks omtag så var jag på väg att ställa mig och ropa - GE ER !!!! Så-å-å kul är det inte. Och det är klart att mycket av skämten var interna och hörde universitet och kamrater till så där var man ju uträknad. Men det var som sagt en upplevelse för både ändan, benen och hjärnan.

Ciao!

Av Helena - 13 maj 2009 08:26

Igår hade barnen trafikdag på skolan. Jag var där och pratade första hjälpen

De fick visa upp sina cyklar för polisen, cykla hinderbana och blev filmade av webbtv. Följ länken !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards