Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Helena - 12 maj 2009 23:57

Jag har länge tänkt att jag skulle ha en följetong om saker att sakna.

Vad som helst egentligen för att lära mig uppskatta mer.

Men så kom jag på det jag ska inte ha en följetong om saker att sakna utan saker att glädjas åt på så sätt kan jag dela det med andra för naturligtvis kommer det att handla om saker som finns hemma men inte `over there´. Och det blir svårt att förstå saker att sakna när man inte saknar dem.

Men lättare att förstå och föreställa sig saker att glädjas åt.

Så jag tänkte börja att dela med mig av ett kärt samtalsämne en diskussion som jag aldrig förstått med en osänd insändare i fickan får jag lov att presentera bland det häftigaste JAG vet.

Det rostiga klotet i notviksrondellen en kväll i skymning vackert upplyst. Tyvärr en alldeles fruktansvärt usel bild.

Men jag har planer på att få till det med en lånad kamera så tills vidare får ni nöja er med detta.

Ciao!

"The Opposite Sphere"  handlar om olikheter och  motsatser som  tillsammans bildar en helhet. Allt som lever och finns till söker en väg in i framtiden, ett sökande efter den andra delen eller den saknade motpolen som ska göra oss hela.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards