Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Sista arbetsdagen och till alla mina arbetskamrater...

Av Helena - 11 maj 2009 20:53

Ja ha, så då är det dags att börja tänka på vad man har i garderoben då !!!

Inget mer vitrocksliv, nej, nu är det privat som gäller och chocken blev enorm när jag öppnade garderoben.

Den randiga t-shirten på bild är typ det finaste jag har…….så det kommer inte att bli lätt men det måste ju gå.

Jag gjorde en ful rusning från jobbet idag.

Jag har gruvat mig så fruktansvärt över att denna dag skulle komma och idag kom den och det var mer än hemskt att gå från jobbet (som jag har gråtit)…..och jag hade inte kunnat göra annorlunda.

Jag är ledsen för det.

Tack att ni ändå gjorde det så lätt som möjligt för mig jag uppskattar det tusen...( som Agnes säjer när nåt är väldigt mycket )

Ni finns alla i mitt hjärta och det är klart Gun att varje gång jag ser det lilla  hjärtat runt Agnes hals kommer jag att minnas dig och alla andra.

Från en början var jag skeptisk. Men allt eftersom tiden går så är ju jag också bara människa och vi människor fungerar så här.

Nu när jag slutar så har jag plötsligt fått så mycket uppskattning och det är ju jätte kul… men samtidigt har jag tyckt.

- Ja-a  det är så dags.

Men …..jag är ju en eftertänksam människa.

Jag vill inte kalla mig långsint men eftertänksam och nu vet jag varför och jag gör likadant (man saknar inte kon förrän båset är tomt eller börjar bli..)…så länge man har alla dessa underbara människor omkring sig så bara är allt bra….men när de tänker lämna en så inser man plötsligt vad de har bidragit med och då vill man på nåt sätt få dem att förstå att de kommer att saknas… en pusselbit faller ifrån och den blir saknad.. tills den ersätts,  jag vet hur jag själv tänker…..OCH det jag egentligen ville säja är att…..

Försök förstå hur det är att vara EN pusselbit och sakna HELA pusslet…ni betyder alla mina dagar, och är den bästa arbetsplats man någonsin kan tänka sig.

Tänk vad roligt vi har mest hela tiden.

Och tänk vilken fantastisk insats vi gör. Det är faktiskt inte ALLA förunnat.

Och jag är ledsen att behöva säja det på en blogg MEN vi är människor jag är en av dem och det här är mitt sätt…

Fyll min blogg med kommentarer och skicka mail för så småningom är vi inte längre en del av varandra och har annat än saknaden att ägna oss åt.

JAG SAKNAR ER MASSOR!!! (redan)

Samtidigt som jag lämnade er fick jag ett SMS av en vän och det gjorde inget lättare…….

Jag kunde skriva ditt namn i ett hjärta i sanden, men då hade en våg kommit och sköljt bort det. Jag tänkte skriva ditt namn i ett träd, men då hade någon sågat ner det.

Därför skrev jag ditt namn på det säkraste stället jag kunde hitta, i mitt hjärta.

Ciao!  
 
angel

angel

11 maj 2009 23:15

jag fäller redan en tår den sista dagen ej ännu här är, farväl är alltid tunga fastän de är pååterseende.....
Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du...........
Kramar vännen//Angel

http://angel72.wordpress.com

 
Ingen bild

kicki

21 maj 2009 04:57

Kl är snart 5 och natten lider mot sitt slut..Att lyssna på Aortaballongpumpen i 10 tim det tär på ffa psyket. Det här ljudet saknar du nog inte...Grattis i efterskott kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards