Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Sjukt..................

Av Helena - 26 november 2009 08:44

Vad gör en människa kapabel till detta ?

Vad har saknats i uppväxten ?

Hur kan man vara  så totalt i avsaknad av empati, medkänsla ?

Hur sjuk FÅR man bli i vårat samhälle ?

http://nsd.se/nyheter/lulea/artikel.aspx?ArticleId=5026330

Ciao!

 
 
Ingen bild

lelu

26 november 2009 22:31

Ja det är för djävligt!! JAg blir tokig så känns det när jag läser sådana här artiklar..Vad skall man göra? Det måste ju ta ett slut någonstans...MEn det verkar ju som om det bara blir värre ooch värre....Nu pratar de på TV i efterlyst om någon som tänt på en kvinna levande och låtit henne dö....och att det är välplanerat! Fy FAAANNN/Lena

 
angel

angel

27 november 2009 02:17

Jag blir såååå jag vet inte vad ....arg, ledsen, förtvivlad, får ont i magen och smärta i hjärterummet.
Vad är det med människor som ger sig på de som inte kan försvara sig.....

Det rinner en tår ner för min kind...straffet är aldrig för långt när man har gjort en annan levande varelse så mycket ont.....

http://angeliques.se

 
Ingen bild

Tobbes mamma!

27 november 2009 09:43

Jag blir oxå galen när jag läser eller hör om sådana här jävla galningar.
O sen blir jag vansinnig när jag ser att straffet för detta brott troligtvis blir 1,5 år???? Det är ju minst 100 år för lite.
O i fängelset får han dessutom bättre mat än våra barn får i skolan.
O sen är han ute och kan börja om med ngn annan stackars kvinna med ngt annat oskyldigt barn. GRRRRRRRRRRRRR!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards