Alla inlägg den 23 november 2009

Av Helena - 23 november 2009 23:34

En taxichaufför i Bolivia blev knivhuggen och mördad.

En kvinna som såg mannen som mördade honom ritade en "fantombild" som blev polisens största ledtråd......Woahaha ha ha ha ha HA HA HA HA !!!!

Men tro det eller ej. Nu är mördaren gripen!

Huruvida det berodde på den "fina" fantombilden ??? Förtäljer dock inte historien.

Men visst var den lite rolig, i höstmörkret.

Ciao!

Av Helena - 23 november 2009 20:30

Jag har vänner (en vän) som fyller kartonger med förnödenheter och skickar till behövande i juletider.

Det är så vackert, ja helt utan ironi.

Jag har försökt på "alla sätt" övertyga henne om att jag också hör till de behövandes skara.

Även om jag har andra önskemål och just vill lägga in önskemål om vad en sån kartong skulle kunna innehålla.

- Bregott

- Kaviar

- Wasabi

- Marabou choklad

- Brödkryddor

- Glöggkryddor  etc. etc.

Idag fick jag en sån kartong INTE av mina "kära" vänner, de lyser med sin frånvaro när det verkligen gäller.

Jag är en rätt ensam människa egentligen för mina vänner är verkligen prövade, men samtliga verkar ha lämnat in "snyft".

Jo, jag fick alltså en kartong med :

- Hänt Extra

- Allers

- Bilpåsar

- Skinkost etc. etc.

Av mamma!!!

En mamma har förmågan att förstå när barnen är i nöd helt enkelt. Så hon gjorde det enda rätta...naturligtvis.

TACK!! Så oändligt mycket.

Tyvärr är jag ju, har jag ju förvandlats till en lagerhållare....vi sparar tills vi verkligen ska festa loss :)

Tidningarna ska jag suga åt mig direkt huset tystnat av barnskrik.

Ni nu som läser detta hoppas jag tar lärdom.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards