Alla inlägg den 11 november 2009

Av Helena - 11 november 2009 10:30

yoga övningar

Har varit på yoga idag.

Men kommer jag att göra om det ?

- Nej.

Det var det där om livsstil och inte träningsform som avgjorde.

Jag är en så fruktansvärt oavslappnad människa så det finns inte.

- Don´t open your eyes until I say so.

Och naturligtvis öppnar jag ögonen direkt och sen går de bara inte att stänga, då ligger jag väl där som en tjurig liten unge och kikar och tror att det inte syns !!!!

- Inhale through your nose and exhale through your mouth.

Det blir ett helt projekt efter tio andetag har jag fått till det.

Men då ska man sträcka ut sin högra arm och då måste jag lägga all energi på att försöka komma ihåg vilket som var höger och vilket som var vänster, åsså sträcker jag väl ut vänster istället......

- Relax.

Med en hård frigolit klump under arslet......Ja, jag vet att jag inte är trådsmal men balanserandes på en frigolitbit så känns vartenda sittben jag lovar.

Och jag har ju varit på Pilates, remember så det lever en del sviter från detta fortfarande. Man känner sig en aningens stel om jag säjer så, typ som en byrå eller nåt................

Nej, ingen yoga för mig.

Jag andas in och ut i soffan och den är mjuk och jag har en filt och det känns bra. Det känns mer som en livsstil.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards