Direktlänk till inlägg 4 november 2009

High School Musical

Av Helena - 4 november 2009 22:28

Ikväll har vi varit på dans.

Agnes har provat på dans första gången.........jag fattade inte först jag trodde det var dans som dans, men självaste lektionen visade sig heta Highschoolmusical och då visade det sig att det var just precis vad de dansade på rad ( eller på ungerskt vis). Ja, man gillar liksom att ställa upp elever på rad i linje eller i rad spelar inte så stor roll, på så sätt kan man gympa, vaccinera, duscha, kolla tänderna, vänta på maten, vänta på bussen, gå ut, dansa.

Ja, just dansa och det var precis det Agnes gjorde idag dansade på rad till en highschoolmusical-låt- we´re all in this together. Och hon bara äääääälskade det. Hon är ju van vid rader, linjer, streck....numer och hon gillar det Foten i munnen

Ciao!

 
 
Ingen bild

Chris

5 november 2009 08:59

Vad kul! har köpt biljetter till mig och tjejerna att se musicalen på kulturens hus i januari. Kevin Borg är med så de kommer tycka att det är en höjdare. Detta är en överraskning. Esther fick High school musical grejer av Ray i födelsedags present så det är show flera ggr i veckan. Oj vad vi saknar er.

 
angel

angel

5 november 2009 20:55

Härligt med dans:)
Då är jag redo för kommande dansuppvisningar :)
Provat ringa idag/kväll men nja kom inte fran:(
Men jag har mejlat dig och receptet finns med;)
Massor med kramar
/A

http://angeliques.se

 
Ingen bild

Tobbes mamma

6 november 2009 20:01

Receptet på förättsmuffinsarna har gått vidare från dig, Angel via Helena till mig.,
Och jag har skrivit ut det och överlämnat det till min kollega som ska göra dem på en tjejmiddag här framöver.
Ja, där ser man hur maten färdas från land till land.
Liten omväg kanske med tanke på att Angels hus bara står nån km från mitt.
Tack för att ni är så gulliga och engagerade er så i receptförfrågan.
Ps.Jag har köpt slalomhjälm så nu kan snön börja vräka ner.Jag är redo för backarna.

 
Helena

Helena

7 november 2009 00:04

Vill du åka på bra ställen.....kan du alltid komma hit..jag har hört att alperna är nära :) Ciao!

http://www.familjenb-n.bloggplatsen.se

 
angel

angel

7 november 2009 09:05

Hi hi ja receptens resa är otrolig....:)
Snön vräkte ner när jag for...här är det däremot ingen snö alls allt är sååå mörkt....
Ska kursa hela dagen...ha de så gott alla vänner över hela världen ;)

http://angeliques.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards