Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Meditation

Av Helena - 8 oktober 2009 08:55

Jag har ju berättat att jag har en del på gång....

För att tömma huvet och bara få vara så har jag nog nästan alltid sysslat, pysslat med något.

Vem kan glömma Åre-mössorna ?

Så nu om kvällarna har det blivit en del produktion av trollkläder.

Agnes har börjat leka med troll, mina gamla troll bla.+ att jag naturligtvis var tvungen att köpa henne en helt ny familj när vi var hem. Jag gillar ju inte leksaker ;)

Nu tror jag dock att jag har fått nog, att min karriär som trollklädsstickare/virkare är över för ett tag. Hon vill nämligen ha Barbie-kläder nu IGEN!!!!

Ciao!

 

    


 
 
Lena

Lena

8 oktober 2009 22:41

Hej Helena
Gud vad du är duktig! Jättefina kläder. Jag har just provat göra mitt första halsband (i vuxen ålder). Har nu kommit till hur jag skall avsluta och göra början. Tog en paus då...
Kram Lena Lundmark PS jag har även gjort ett nytt försök att börja blogga....

http://lelu

 
Ingen bild

Diana

8 oktober 2009 22:57

Åhhh, vilken nostalgitripp jag hamnade i och vilka vackra kläder. Mina troll bodde i min byrålåda, där byggde jag hus åt alla. Ps spännande reflektion och tankar kring "goda grannar" :)
Kram Di

 
Ingen bild

angel

10 oktober 2009 19:21

Minnena kommer och så kul jag hade med trollen och alla kläder som mormor/mamma stickade(sydde till dem:)

Härlig mamma tjejen din har
LOVJA vännen/A

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards