Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Helena - 21 oktober 2009 15:12

Idag +17 grader

Efter en helt hysterisk eftermiddag så har jag skickat dessa på halloween fest på skolan.

  

  

  

Ciao!

Av Helena - 21 oktober 2009 12:15

Hur löjlig kan man bli.

Filip sitter och pluggar tyska och frågar hur man säjer noll ?

- Ja-a noll eller null ???

- På ungerska heter det nulla säjer han.........

Och då går väl jag igång.....bara ingen lägger till ett K.

HA HA HA ha ha ha !!!!.....och det tog aldrig slut !!!

Han blir både generad och förlägen, men sen så in i h-vete förbannad.

- Lägg av, var inte så löjlig.

Men då kan jag bara inte sluta.....jamen..det är ju jag som är vuxen här.


Lite senare tävlar vi i postkodmiljonären. Vid 75.000 säjer Filip,

- Detta var verkligen min omgång, jag skulle ha varit med.

(Då knäckte han precis vattenmolekylen, där den tävlande tog en livlina och frågade publiken).

- Ja-a, sa jag (som också tog den :) och jag har inte ens behövt en livlina !!!

- Ne-ej, för du åkte ju ut vid 20.000 när du inte visste att Greta Garbo hette Gustavsson tidigare......

Jag glömde visst.

Åsså skrattar han så han gråter, ÅT MIG!

Men jag blev inte förbannad och tyckte han var löjlig, jag menar, jag är ju vuxen och mamma och allt.

(lite sårad blev jag allt)

Då berättar han hip hip´s - postkodmiljonär

Frågan lyder - Vad heter drottningen i förnamn ?

A Silvia

B Salvia

C Salivia

D Anna

Åsså skrattar han och jag så att vi gråter och ingen är löjlig mer.

Bara solsken !!!!

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards