Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Helena - 17 oktober 2009 19:24

I måndags kom Fredrik hem från USA på en kort visit.

Han har varit och hämtat det tredje C 17 planet i USA så nu är flottan komplett här nere.

Med sig hade han en massa presenter till moí förståss

  

Beklagar att bilden blev svart/vit. (ungar)

Men det hela startade med att grannens man kom hem från USA med en hel kasse bodycremes, bodybutter and lotions så hon delade med sig till mig av väldoften.

Helt tagen, beställde jag hela shopen av Fredrik när han åkte och nu kan jag formligen bada i kroppslig väldoft -very nice indeed....

Han glömde inte barnen........

  

Agnes fick sin efterlängtade "Cabbage-doll" och en Hannah Montana barbie.

Ja, man adopterar och skriver under i vittnens närvaro precis som det stod i tidningarna på tidigt åttiotal.

Grabbarna gick inte heller lottlösa, men de har nåt på gång så jag får återkomma i ärendet.

Ciao!

Av Helena - 17 oktober 2009 14:33

Vi åt KYCKLINGSALLAD  igår Kyss, ytterligare en variant alltså.

Tänk på en fredag ?? 

Så-å ikväll blir det tacos med daggmask köttfärs.

Daggmask för att den är så grovmalen att den är omöjlig att stöta sönder i stekpannan.

Ciao!

Av Helena - 17 oktober 2009 11:13

Idag var det så dags.

I tisdags kunde isen äntligen ta ihop och träningarna i Györ dra igång.

Här tränar man fem gånger i veckan om det inte är match.

Tyvärr glömde jag kameran. Ishallen ligger i ett jättetält, därav problemet att få isen att hålla.

Sommartid kör man roller-hockey........tills det går att spola för is.

William är taggad, men fick idag endast betrakta för att se om det är nåt för honom och han känner sig på G.

Jag har nu insett problemet, han är rädd att vara sämst...........men när han fick se hur många stapplande Bambisar som var på träning så kändes det bra :)

Så på måndag är det dags.

Tyvärr har vi en timmes körtid till träning så vi får se hur många pass som blir aktuella för mannen i veckan.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards