Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Helena - 22 februari 2010 11:13

Snodde länken frå en annan blogg eh!!

Här kommer en riktigt rolig sida.

Se så kul man kan ha med lite busringning.

Det är dessutom GRATIS!!

Ciao!

http://www.smskungen.se/register.php?ref=31733

Av Helena - 22 februari 2010 09:59

Efter tidigt besök av hockey-fantaster..........så känner man sig ganska seg och jag hade tänkt att jag skulle ha sovit redan.........men jag kommer aldrig till skott!!!

Karlar är ganska bra va ? Fredrik bjöd in eller öppnade dörrarna för hockeyfrukost och det är helt OK, det är ju bara kul.

Men så står vi där i köket och dukar fram och grejar

(före sex på morgonen, ja inte före utan efter men klockan sex Ha Ha :) åsså börjar matchen.

Vad gör han då ?

-Är det okey om jag går och sätter mig ?

- Näeh!!! Har man varit initiativtagare så får man faktiskt löpa linan ut.....Var det surt av mig?                      Ja,kanske lite

 

 

Hur som helst så skiner solen i dag igen 4 grader lite blåst.

But even warmer to come.....gå in på yr.no sök Pápa så får ni själva se.

Ciao!

Av Helena - 22 februari 2010 00:22

Vi pratar om när barnen var små.

Alla de ögonblick allt roligt som gjorts och blivit sagt.

När W prompt skulle se Agnes bajs när jag skulle byta blöja på henne, han spydde direkt.

Jag fick torka bajs och skura spya i hela badrummet..........han har aldrig tålt sånt. Han spyr direkt om det stinker eller ser äckligt ut.

Filip slängde stödhjulen på cykeln när han var tre.....jag hade W i vagnen och vi skulle gå förbi på dagis och visa kompisarna. Filip rusade in till killarna och bad de komma till dörren och se. Han cyklade runt en sväng och sladdade framför grabbarna som stod i dörren.

- Gillar ni mig eller gillar ni morsan ?!

Fem grabbar tre-fyra år tittar med stora ögon på F, Vad menar han ?


F hade fått se "Tsatziki morsan och polisen" på video......och precis en liknande fras säjer Tsatziki till polisen i filmen. Men vem förstod det.

- Gillar ni morsan ? Ha ha ha


Agnes lärde sig snabbt att avväpna vuxna som blev arga speciellt om de blev arga på någon annan, då ljöd genom rummet.

- Men.........jag älskar ju dig. 

Vi pratar ibland om när barnen var små, det går så fort.

Ciao!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards