Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Helena - 2 februari 2010 12:30

En gång här i livet i Ungern beslöt jag mig för att göra något för mig själv.

Jag bokade ansiktsbehandling och idag kl.10 var jag iväg.

Då ringer väl mobilen femton gånger och SMS regnar in.

Ja, jag blir efterlyst i hela Pápa......för att jag försvinner i 1 timme och 45 minuter. Tyvärr hade jag telefonen i fickan så jag hörde den hela tiden.

Nästa gång försvinner jag helt, utan telefon och då kan jorden gå under bäst den vill.

Agnes mådde dåligt i skolan och behövde hämtas.....ja, men hon var inte nära döden och hon hade inte brutit något, hon mådde dåligt och klarade av att göra det den timmen jag dröjde....för det blev inte mer.

Ansiktsbehandlingen då...jo, tack.....fy f-n vad ont det gör när de klämmer porisar jag var inte riktigt förberedd ska jag säja.

Så nu har jag gått igenom grovrengöringen....om fyra veckor ska jag börja Botoprogram.

Trodde ni också att det var botox ???

Jag blev eld och lågor, nej inte botox men en behandling som är lika bra fast utan gift och sprutor och sånt.

Behandlingarna kostar 160 kr....he he he...undra om man har råd hi hi

Så nu ska jag bli slät och fin och om viktminskningen fortskrider så som det är tänkt så har jag kalkylerat med att det faktiskt inte är kvar något av mig om tre år :) Slät och fin och försvunnen.........

Men vem sa till mig att nutrilett-choklad var gott ???? Det är nog nåt av det äckligaste jag druckit...tjockt och brunt med smak av .....b-a-j-s ?

Bara sex påsar kvar !!!!

Nej, nu kan jag inte sitta här och tramsa jag behöver en liten "beauty nap" så att jag orkar kolla film i natt :)

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards