Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Ungern - Sverige VM-kval

Av Helena - 6 september 2009 17:04

Man blir inte svenskare än svensk.

Jo, om man flyttar utanför gränsen då blir man mer svensk än nån annan svensk. Det känns liksom i hela hjärtat.....och det är såååååå viktigt.

Jag gråter när jag hör nationalsången. Ja, det är sant jag gråter verkligen och inte för att jag vantrivs nåt så fruktansvärt och inte vill det här man blir rörd bara. Blått och gult är det heligaste som finns och jag förstår nu de som upprörs när någon trampar på den svenska flaggan.

I allafall så var Fredrik och William till Budapest och såg Vm-kval matchen mot Ungern. Det var fler än Slatan som var match hjältar, William var väl förberedd med svenska flaggan på varje kind.

Ciao!

 
 
Ingen bild

Helena

6 september 2009 21:15

Vilken upplevelse för William, ja för pappa oxå. Tänker på er. Kram

 
Ingen bild

syster E

7 september 2009 07:38

Va roligt och vilken upplevelse, inte konstigt Sverige vann med en sån hejarklack...:-)
Kramar till er alla.

 
Ingen bild

Chris

7 september 2009 10:12

Helt underbart! Varje händelse blir ju extra speciell när man är bort så där, fast ni är hemma.

 
Ingen bild

Tobbes mamma

7 september 2009 13:33

Hejja Sverige!
Vikken grej! Åsså gjorde Slatan det där målet.Själv satt jag hos grannen och visste inte vad matchen handlade om.Den var visst viktig har jag förstått nu.Gubbarna som satt framför TV.n skrek så taket nästan lyfte.
Undrar just hur det skreks på svenskläktaren.Ståpäls, säkert...
Kram

 
Ingen bild

Lena

9 september 2009 08:42

HOHOHOOOOOOOO....var tusan är du? (tittar mej omkring) *poff botta* haha

Ja, här sitter man med den årliga förkylningen och kan inte annat. Ser ut som Rudolf med Röda Mulen...not sexy at all!!!

Hur går det med erat husdjur på altanen förresten? matat den så den numera är lika stor som en hamster? :-)

Tjing tjong!

 
Ingen bild

angel

11 september 2009 11:35

Vilken match...vi satt på Kreta hade bästa platsen på restaurangen...åt gott, drack gott och så vilken spänning...jag är ju så där intresserad men det var en hjärtpumpande, adrenalin match...otroligt häftigt för BN att på följa med papppa!
Massa kramar/A

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards