Alla inlägg under april 2010

Av Helena - 1 april 2010 21:19

Barnen har fått rusa ut på gräset och letat små chokladägg i folie som påskharen lämnat ifrån sig. De har pysslat och lekt.

Men påskkärringar det har nog bara vi......och våra har varit ute på godisjakt :)

    

Se så söta de är.

Jag tror också att vi har kvarterets vackraste påskris ;)

  

Eftersom nätet inte funkar som det ska, så funkar inte skype-telefonen som den ska och vi har strandat på en öde ö.

Avklippta från omvärlden.

Så jag måste helt enkelt offentligt tacka min mamma för påskpresenten......Marabou sensation som vi fram tills nu bara kunnat dreggla åt i reklamen. TACK! Världens bästa Mamma/Mormor. GLAD PÅSK!!! På er allihopa.

Ciao!


Av Helena - 1 april 2010 21:05

Var och handlade idag.

Ja, inte handlade som man handlar hemma inför påsk. Här inspireras man inte lika mycket. Men kolla in vad jag snubblade över..................

  

Ja-a på svenska men över den gedigna innehållsdeklarationen på baksidan sitter naturligtvis en lapp på ungerska. För mig går det bra det känns som att vi redan är bekanta jag och den här flaskan jag behöver inte läsa så mycket mer. :)

Det kändes som att jag ville säja till alla i kassakön och till kassörskan

- Kolla!!! Den är svensk...swed....you know Sweden.

Men det gjorde jag ju inte för det hade ju varit alldeles för löjligt, ingen hade förstått och de hade nog undrat om jag har en skruv lös eller....Men det kändes så bra, räddade hela dagen faktiskt.

Ciao!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards