Alla inlägg den 24 april 2010

Av Helena - 24 april 2010 14:35

Sommar och sol och vi har kortad kjol och.............+24 rena rama Gode gud !!! Vad varmt!!! :)

Idag har vi varit till Ajka, inte för att besöka sjukhuset men för att handla blommor.

ÅH!!! Vad det finns mycket fint här.

Vi var in en sväng på Tesco, tillbaka i bilen igen kändes det som att man formligen skulle brinna upp i värmen.

OOOOOOoooooooohhhhhhhh!! Waow.....VAD hett DET ÄR, ropade jag och Filip började skratta...?..

- Var det så roligt?????

Men värmen var olidlig och på en stund kunde jag konstatera att Filip satt på stjärtvärmen på 5. Ja-a, det var ju roligt ha ha ha!

Väl hemma satt vi en stund i bilen och Filip pekar på ett stort flygfä och säjer.

- Kolla jätte-getingen!!!

- Ne-ej, det där är nog ingen geting.....jag tror det är en ollonborre?

- Ollonborre ? Va é dé, säjer Filip.

- Jo förstår du det är en sån som du har i kalsongerna Woahahahaha!!!!


Snabbt förbyttes stämningen till gravallvar. Tonåringen vaknar och......

- Måste du alltid vara så barnslig!!!!!

Och då drabbas jag åter igen av det där, jag kan INTE sluta skratta jag skrattar och skrattar............

- Ja-a du är allt en riktig glädjespridare du, säjer Filip och går.


Ja men varför kunde han inte ha lett lite, bara lite ??

Ciao!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards