Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

Ett hav av kartonger...

Av Helena - 16 juli 2009 06:49

Till att börja med gick det rätt lätt att ta hand om alla kartonger som bars in i huset. Jag lastade ur vek ihop kartongen och bort med den.

Men sen kom de tre och tre och sex och sex och det var saker som skulle i möbler som ännu inte burits in, eller kläder som skulle i skåp som inte fanns.

20.00 då gav vi upp.

Åt en rask middag med våra flyttgubbar sen var det skönt att lägga sig med öm kropp (och spikmattan är med men kvar i huset).

Ja, vi har förmånen att få bo på hotell tills vi kommit lite i ordning.

Nu ska vi strax tillbaka dit igen.

Det är roligt men svettigt igår hade vi 35 grader varmt, 29 på kvällen när vi satt och åt så man svettas en del.

Men jag undrar fortfarande var är alla besökare, alla som skulle komma och hälsa på? Förstår ni inte att vi kanske skulle kunna tänka oss att få lite hjälp ;) Eller, eller jag förstår ni plockar russinen ur kakan.

Ja, ni är så välkomna allihopa !!!

Ciao! (förmodligen blir jag utan internet någon dag ?)

 
 
gisaja

gisaja

16 juli 2009 10:23

Oj, va varmt ni har det, här är det knappt 20 någon dag. Ser fram mot lite bilder snart så får vi se hur gäststugan ser ut. Idag blir det nog Teknikens hus för molnen hopar sig i stora klungor där uppe. kram

http://gisaja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Chris

16 juli 2009 16:26

Vi följer med spänning...Ja varför körde vi inte bakom er hela vägen så vi hade kunnat hjälpa till med iordningställandet av huset.

 
Ingen bild

Naomi

16 juli 2009 16:28

hej familjen bn. hoppas ni har trevligt i ungern. från naomi.

 
angel

angel

18 juli 2009 15:00

Hej vännen du tänker alltså svättas bort;)
Vad ni får kämpa på med allt hit och dit. Jag har hört att Peter har surrat med Fredrik och de surrar nu också....Men jag då??? När får jag surra med dig då???? ;)
Saknar er alla i massor, en tröst är att du skvallrar om vad som händer och fötter i Papa...ha de nu så gott i värmen så ses vi snart:)
KRAM/A

http://angel72.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards