Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Ny teknik

Av Helena - 19 maj 2010 18:49

Agnes har hittat alarmfunktionen på sin mobil. I typ en vecka har hon enträget försökt få vaknat till larmet från sin telefon men............alltid blir det nåt.

Antingen sover hon som en oxe så knappt jag lyckas skaka livet i henne. Eller så har nattvandringen vandrat henne till våran säng så telefonen ringer på andra sidan huset och istället väcker två irriterade bröder som inte fattar vad som låter. Eller så ställer hon larmet men aktiverar det inte..........och undrar, - Vad har hänt???

Men IKVÄLL, är det den stora kvällen av tio möjliga :)

- För mamma!! Du kommer inte att tro det......men imorgon, imorgon ska jag kliva upp 05.00 och det har ju aldrig hänt förut men jag tänker faktiskt ställa larmet på 05.00 fast först måste jag välja rington. När kliver du upp mamma???

- 06.30

Vaknar du före mig då??

-Nej, du kliver upp en och en halv timme före mig.

-OK, nu måste jag lägga mig så att jag orkar vakna....God natt alla.


Ja, så då har Agnes duschat och lagt sig klockan sju för att vara utvilad klockan fem då telefonen ringer. Vad gör man inte för lite spänning i livet :) Hoppas bara att nattvandringen eller nån brorsa eller nåt annat inte sabbar detta för henne.

Ciao!

 
 
angel

angel

20 maj 2010 00:05

Hon är ju för härlig tjejen :)
Krama henne från mig:) hoppas att det går vägen med larmet ;)

http://angeliques.se

 
angel

angel

20 maj 2010 00:08

Vad jag ville säga också var.....
Ja må hon leva, ja må hon leva, jaaaaa, ååå med en enkel tulipan på......vad är det för dag i dag, är det en vanlig dag? NÄÄ DE ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR HELENAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRAAAAAA
MASSA KRAMAR VÄNNEN...VI SES JU ALLDELES STRAX

http://angeliques.se

 
Ingen bild

brthed

22 maj 2010 00:58

ja ni har då för härliga barn.Detta teknikens under. Gratttis på födelsedagen ngt försenad,men har sem nu och dator haveri hemma.Jobbar Xtra fredag natt. Ses vi snart???Kram /B-M

 
angel

angel

29 maj 2010 08:47

Hej vännen
Nu har det varit väldigt tyst här på ett tag
Saknar dina inlägg
Väntar med spänning på nästa;)
Kram /A

http://angeliques.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 14 maj 2012 17:51

  Nu har den multikulturella galan gått av stapeln i helgen Norrmän, Svenskar, Holländare och Ungrare gjorde detta nummer som blev mycket uppskattat. Ciao!   ...

Av Helena - 1 maj 2012 10:53

         

Av Helena - 17 april 2011 17:06

I fredags firade vi en nio åring. Agnes födelsedag och jag lyckades beställa en jättefin och god tårta.     Fast det är klart att jag tvivlade på om det skulle bli nån tårta överhuvudtaget. Solen o värmen har åter kommit till Pápa. Jag hoppas h...

Av Helena - 13 april 2011 22:59

I'm sorry, är ju alldeles för dumt. Särskilt vill jag säja det till mamma, som har bloggen "nästan" som vår livlina. För alla er andra där bloggen inte har nån livsviktig betydelse så är det så att för nära o kära är det en länk till vårat liv, a...

Av Helena - 18 februari 2011 08:12

Men snart mycket snart i en dator helt nära dig !! Coming soon on.............near you. Har inte glömt. I´ll be back Ciao! ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards